Subject: ED: Jalgrattajuhilubade väljastamine ja kanded liiklusregistrisse (juurdepääsu taotlemine ja sisestamine)
From: Tallinna Järveotsa Gümnaasium <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 30 May 2024 14:43:25 +0300

Tere!

Edastan Tallinna Järveotsa Gümnaasiumi taotluse.

Lugupidamisega

Karolin Hallika

Tallinna Järveotsa Gümnaasium

juhiabi

tel 618 0110

Käesolev e-kiri  (kaasa arvatud manused) on adresseeritud üksnes
ülalmärgitud isikutele ja võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni või informatsiooni, mille avaldamine on seadusega piiratud.

Juhul, kui olete saanud käesoleva teate ekslikult või Te pole selle
nimetatud saaja, palume Teil viivitamatult teavitada sellest sõnumi
saatjat ja kustutada käesoleva e-posti sõnumi koos kõigi selle manustega
oma arvutisüsteemist.
This e-mail and any attachments, is confidential, may be privileged, and
is intended only for the use of the addressee.  Any use, disclosure, or
copying of this message in whole or in part not in accordance with its
intended purpose is prohibited.
If you have received this message in error, please notify the sender
immediately by return e-mail and delete this message and all its copies,
including all attachments.

  _____

Saatja: Marika Luik <[email-masked]>
Saadetud: neljapäev, 30. mai 2024 11:46
Adressaat: Ülle Ptšelovodova
Teema: Jalgrattajuhilubade väljastamine ja kanded liiklusregistrisse
(juurdepääsu taotlemine ja sisestamine)

TÄHELEPANU: Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga. Tundmatu saatja
korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Ülle

Kontrollisin üle, Järveotsa Gümnaasiumile ei ole antud juurdepääsu
<https://eteenindus.mnt.ee/main.jsf> E-teeninduse kaudu kandeid
liiklusregistrisse teha.

Selleks, et kool saaks liiklusregistrisse sisestada oma kooli lastele
väljastatud jalgrattajuhilubade info peab kool Transpordiametile taotluse
saatma.

Palu koolijuhil täita ja digitaalselt allkirjastada manuses olev taotlus
ning edastada ameti üldmeili  <mailto:[email-masked]>
[email-masked].

Tavapäraselt anname juurdepääsu 1-2 tööpäeva jooksul ja teavitame e-kirja
teel.

Kui koolile on juurdepääs antud, siis palu koolijuhil (äriregisti kohaselt
on tema peakasutaja) endale teha volitus meie e-teeninduses kooli nimel
andmeid sisestama (ja hiljem ka nägema).

Leiad juhendid volituse andmiseks ning andmete sisestamiseks sh
väljaprintimiseks siit lehelt:
<https://www.liikluskasvatus.ee/et/opetajale/3/jalgratturite-koolitamine/j
algratturi-juhilubade-andmebaas>
https://www.liikluskasvatus.ee/et/opetajale/3/jalgratturite-koolitamine/ja
lgratturi-juhilubade-andmebaas

Meie kehtiva koostöölepingu alusel ootan sinult (aruande allkirjastad
sina) pärast viimast sõidueksamit projekti aruannet (lisasin lepingu
manusesse, sealt võta Lisa 1 ja täida kollased lüngad).

Kui on küsimusi, siis kindlasti helista. Olen rõõmuga abiks.

Heade soovidega

Marika Luik

Juhtimisõiguse teenusehaldur (jalgratta juhtimisõigus, vedurijuhiluba)
Sõidukite juhtimisõiguse osakond

+372 5615 6709

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>